2010. november 8., hétfő

Kezdetek

Akkor kezdődött, amikor kislány koromban nagymamám gombjai között turkáltam. Gyönyörű gombjai voltak. Különlegesek, színesek. Aztán hosszú évekre elfelejtődött ez a vonzalom. Pár évvel ezelőtt újra előjött a gombok iránti rajongásom. Amikor elkezdtem scrapbookkal foglalkozni sok gombot felhasználtam az oldalaimhoz. Rájöttem, hogy sokmindent lehet készíteni gombokból. Csodás tárgyakat, kiegészítőket.
Ezen a blogon azt szeretném bemutatni, én hogyan hasznosítom a gombjaimat. Valamint hozok sok-sok inspirációt más alkotóktól is.

5 megjegyzés:

  1. Jó ötlet ez a blog, Ari! Én is gombmániás vagyok. Nekem is van egy kisebb doboz örökölt gombom, plusz hozzá még egy kevés saját gyűjtés. :) Pár évvel ezelőtt pl. egy turkálóban 100Ft/kg áron vettem egy halom ronda férfiinget csak azért, hogy letermeljem róluk a gombokat :D
    Jövök majd hozzád ide is, nézelődni, inspirálódni. :)

    VálaszTörlés
  2. Emlékszem arra a bejegyzésedre, azóta én is leszedem a nem használt ruhákról a gombokat

    VálaszTörlés
  3. Tényleg?! Nahát ezt most nagyon jó olvasni. :)

    VálaszTörlés
  4. Halihó!
    Most találtam rá a blogra. Nagyon örülök neki, mert imádom a gombokat! Mindig van rajtam egy ruhámhoz illő nagy gomb bőrszalagra fűzve, karkötőként hordva. :) Sőt, volt,hogy gombokhoz varrattam kabátot!^^
    Innen új ötletekre lelhetek, köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. Köszi Lora!
    Nagyon jó ötlet a szalagra fűzött gomb! Szívesen látnék róla fotókat! Küldhetnél az e-mail címemre:)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...