2011. január 13., csütörtök

A gomb öltöztet

De azért ne essünk túlzásokba:)



6 megjegyzés:

  1. miért? ez nekem nagyon-nagyon bejön... főleg a harisnya

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, nem rossz, de nekem egy kicsit sok, de csak az első 2 képen :)

    VálaszTörlés
  3. Igen-igen. A ket also kep nekem is teccik :)

    VálaszTörlés
  4. Azért kiváncsi lennék, hogy milyen ezt a harisnyanadrágot viselni! Tök jó!

    VálaszTörlés
  5. Húú, Britney ruhája imádnivalóóóó. Örülök, hogy megmutattad :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem van egy gombos pólóm. Nem baj, hogy kb. majd 2 év múlva jön majd rám legközelebb-bár ki tudja- de annyira kiabált hozzám a turkálóban, hogy nem tudtam ott hagyni és ha végleg nem jön rám, akkor visszacirkulálom a gombokat-hehe. (egyébként kb. annyiba került, mintha scrappes helyen vettem volna csak a gombokat és Next márkájú).

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...